Andreu Tovar 3r E

Aquest el meu blog de l'assignatura imatge i expressió

16 de desembre, 2011

l'efecte Warhol Bob Marley

Publicado por Andreu en 3:53 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

02 de desembre, 2011

OBAMITZACIÓ

Publicado por Andreu en 6:52 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Els meus companys

  • Imatge i expresió IES Bendinat
  • Aina Sánchez 3rF
  • Alejandro Moragues 3rF
  • Ángel Hernandez 3rF
  • Carla Ruiz 3rF
  • Cynthia Reales 3rF
  • Dani Tomás 3rD
  • Jose Antonio Espigares 3rE
  • Juan Miguel Jiménez 3rC
  • Katy Khokhlova 3rB
  • Laura Magaña 3rB
  • Marc Rosell 3rD
  • Natalia Sánchez 3rD
  • Toni Bauzà 3rF
  • Toñi Jiménez 3rF

Seguidors

Arxiu del blog

  • ►  2012 (11)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de febrer (5)
    • ►  de gener (3)
  • ▼  2011 (7)
    • ▼  de desembre (2)
      • l'efecte Warhol Bob Marley
      • OBAMITZACIÓ
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (4)

Dades personals

Andreu
Visualitza el meu perfil complet
Tema Picture Window. Imatges del tema creades per rocksunderwater. Amb la tecnologia de Blogger.