Andreu Tovar 3r E

Aquest el meu blog de l'assignatura imatge i expressió

16 de desembre, 2011

l'efecte Warhol Bob Marley

Publicado por Andreu en 3:53 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

02 de desembre, 2011

OBAMITZACIÓ

Publicado por Andreu en 6:52 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

15 de novembre, 2011

Jo sóc un Avatar


Publicado por Andreu en 0:12 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

25 d’octubre, 2011

aquest és en shrek i el cap de n'Angus Young

Publicado por Andreu en 0:47 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

21 d’octubre, 2011

Shrek Young

Publicado por Andreu en 3:59 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

14 d’octubre, 2011

Aquest el meu primer traball de Imatge i expressió

Publicado por Andreu en 3:57 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

08 d’octubre, 2011

Presentació!

Hola, sóc n'Andreu Tovar, de 3rE de l'istitut de IES Bendinat, i aquest es el meu bloc de imatge i expressió, esper que vos agradis :)!!
Publicado por Andreu en 14:34 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Els meus companys

  • Imatge i expresió IES Bendinat
  • Aina Sánchez 3rF
  • Alejandro Moragues 3rF
  • Ángel Hernandez 3rF
  • Carla Ruiz 3rF
  • Cynthia Reales 3rF
  • Dani Tomás 3rD
  • Jose Antonio Espigares 3rE
  • Juan Miguel Jiménez 3rC
  • Katy Khokhlova 3rB
  • Laura Magaña 3rB
  • Marc Rosell 3rD
  • Natalia Sánchez 3rD
  • Toni Bauzà 3rF
  • Toñi Jiménez 3rF

Seguidors

Arxiu del blog

  • ►  2012 (11)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de febrer (5)
    • ►  de gener (3)
  • ▼  2011 (7)
    • ▼  de desembre (2)
      • l'efecte Warhol Bob Marley
      • OBAMITZACIÓ
    • ►  de novembre (1)
      • Jo sóc un Avatar
    • ►  d’octubre (4)
      • aquest és en shrek i el cap de n'Angus Young
      • Shrek Young
      • Aquest el meu primer traball de Imatge i expressió
      • Presentació!

Dades personals

Andreu
Visualitza el meu perfil complet
Tema Picture Window. Imatges del tema creades per rocksunderwater. Amb la tecnologia de Blogger.