08 d’octubre, 2011

Presentació!

Hola, sóc n'Andreu Tovar, de 3rE de l'istitut de IES Bendinat, i aquest es el meu bloc de imatge i expressió, esper que vos agradis :)!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada