Andreu Tovar 3r E
Aquest el meu blog de l'assignatura imatge i expressió
08 d’octubre, 2011
Presentació!
Hola, sóc n'Andreu Tovar, de 3rE de l'istitut de IES Bendinat, i aquest es el meu bloc de imatge i expressió, esper que vos agradis :)!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada